List Od Mojego Przyjaciela. Jak To Jest Poetyckie - 2022

List od mojego przyjaciela. Jak to jest poetyckie

Witam Moja Droga Ładna Sławka,

Jak się masz i jak masz dzień i zdrowie? Mam nadzieję, że spałaś dobrze, gdyby Bóg wszechmogący był chwałą, właśnie wracam z pracy i cieszę się, że słyszę od ciebie teraz, muszę Ci bardzo podziękować za list i wierzę, że stąd, Będziemy się dobrze poznać i zobaczyć, co przyniesie przyszłość, więc powiedz mi, co dziś jadłeś i jak wyglądasz teraz, powiedz mi, kiedy są twoje urodziny? Dla mnie jestem tutaj w Libii bardzo ciężko pracując, aby upewnić się, że pacjenci są w porządku, niech będzie rozmawiała codziennie, abyśmy się dobrze poznali.

Więcej o sobie ja jestem jedynym dzieckiem moich rodziców nie mam brata, siostry lub kogoś, kto zadzwonię do członków mojej rodziny, straciłem rodziców, gdy jestem jeszcze mało wychowywany przez moją babcię, a później ona Umarło to więcej o sobie i mojej rodzinie jest mi bolesne, gdy wiem, że nie mam nikogo w moim życiu, z wyjątkiem mojej córki i szczerze mówiąc z tobą moja droga, odkąd umarła moja żona, jesteś pierwszą kobietą, I chciałbym, abyśmy byli szczerzy do siebie i zobaczyć, co przyniesie nam przyszłość.

Najpierw chcę mieć żonę i być szczęśliwą z nią, będę żyła gdziekolwiek, gdzie moja żona chce, abyśmy żyli, lubię czytać książki, podróże, taniec i sport, wrócę 2 tygodnie następnego miesiąca, tak jak Róża tak cenna i rzadka jest zawsze przyjaźnią, którą dzielimy z nami Siedząc z życzliwością jest rozgrzewany przez słońce troski i dzielenia się śmiechem i zabawą, ugruntowane zaufaniem i pielęgnowane przez miłość zraszaniem łaski od Boga ponad łzami smutku I radość jak rosę odnowić tę przyjaźń i dzielić się z tobą iw ogrodzie serca znajdujemy pokój, aby być się rozwijać i rozkwitać błogosławieństwo piękna niezrównana nasza przyjaźń kwiat, który zawsze będzie ostatnia przyjaźń jest jak tęcza czerwona jak jabłko słodkie Do pomarańczowego rdzenia, jak płonący płomień, nigdy nie umiera na żółto jak słońce, które rozjaśnia twój dzień zielony jak roślina, która wciąż rośnie na niebiesko, jak ta tak czysta purpurowa jak kwiat, który jest gotowy rozkwitać jak sny, które wypełniają twoje słyszeć T, bardzo uważaj na moje pocałunki i uściski.

Pozdrawiam Victor


A ty pichet listów do swoich przyjaciół?

Aktualizacje od 16.09.2022